Followers

Saturday, February 5, 2011

Mila @ ALumNi SMKAH




Walaupun masih demam dn kepala berdeyut,  


ku gagahkan kaki melangkah turun dr keta menuju ke dewan SMKAH. Demi semangat setia kawan….
Ramai yg dah datang, sebab aku yg sebenarnya terlambat sedikit.
Dlm ramai2 aku bertemu seseorg yg selama ini terpisah. Mila, ya Mila teman malah sahabat baikku semasa form 1-5.
Lepas tu kami terputus hubungan sampai la aku bertemu dgnnya tadi. Yeah wajahnya masih tidak byk berubah walaupn bentuk badan dh agak berisi.
Ya lah, bila dh beranak pinak tentu body shaping pn dh out of alignment..kebykkan wanita mcm tu. Tmbah pula Mila tak bekerja selepas tamat SPM. Tp yg pilunya aku tak sempat nk amik foto dgnnya....adooii mcmana boleh lupa lak?
Dengan Mila byk jugak cerita2 alam remaja yg sehingga kini masih segar dlm ingatan. Semuanya manis, semanis alam remaja...tambah bila terkenang cinta2 monyetku yg ntah apa2. Cinta ke mana, monyet pn entah ke mana?
Kepada cinta2 monyetku, kita dh bertemu dgn cinta sejati ketentuan Tuhan, tentunya kalian bahagia bersama keluarga masing2. Begitu juga aku…

Mila, pertemuan hari ini cukup bermakna, pastinya pertemuan yg lain akan menyusul, insyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...