Followers

Thursday, May 19, 2011

Aku Teruja

Salam Pagi Khamis yg sekejap cerah sekejap mendung,
Saja2 nak kongsi sedikit rasa keceriaan dgn kawan2 (kalau ada yg sudi utk menjenguk...thanks in advance!).
Hari ni dah Khamis, aku tak sabau sebenarnya nak tgk dia perform. Minggu lepas 'Im in love with you'...It was good Hazama'..wah ucapan semangat yg sgt bermotivasi dari Kak Ogy. Hati girang dan melonjak, aku sukerr!, aku sukerr!, akhirnya kau buktikan....mendapat best performance for last week. 'Wa caya lu' ucapan dari Hattan menambah kredit pada undian Hazama. Kini Hazama bukan lagi ' the bottom 2'.

Gaya menari, menyanyi, body gestures during presentation mmg cute sgt2. Confident level takyah cakap la. Gaya seorg performer. Mmg yg terbaekk.
New hair style yg ni pun sesuai sgt dgn wajah Hazama. Berulang kali aku tgk video tu. Hazama patut masuk ke AF dari dulu lg, tapi yalah bukan rezeki dia lagi masa tu. Pengalaman berkongsi pentas sebagai vocalist dgn MUH, memberikan stage presence yg begitu menyakinkan.
Sebagai peminat, aku kagum keupayaan Hazama melontarkan suara, bakatnya mmg terserlah dari konsert prelude AF4 sebelum ni. Wa caya sama lu Hazama. Buat yg lebih gempar for this week. Lagu dari Illusi: Segalanya Kuterima walau ramai yg kata bagai kekacang pada kau, tp aku pasti lagu apapn  yg diberi kau mampu lakukan yg terbaik sbb
Ko Mmg Terbaik!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...