Followers

Tuesday, May 17, 2011

Kelahiran Semula....

Happy BirthDay, Selamat Hari Lahir, 
Selamat Hari Jadi...
Ucapan diterima dari kawan2 di laman FB. Semua mendoakan yg terbaik dan mendapat keredaanNya. Sungguh! Itu yang sering aku harapkan. Meminta agar harapan itu tidak pernah berhenti utk berdetik. Jgn mati selagi aku masih bernafas!

Kali ini thn ke2 aku menyambutnya setelah kembali ke laman ayah. Thn ke2 tanpa teman2 seofis. Masih teringat betapa lazatnya kek dari Eq Hotel. Kata seorg teman, ini adalah kek yg paling sedap sepjg kami meraikan acara bulanan majlis hari jadi di ofis. Rupa pn cantik, mesti lah yummy kan?
Rupa2nya kek tersebut adalah kek yg paling last aku potong sblm aku kembali ke laman ayah. Antara angan dan sedar, kenangan2 manis itu dah 2 thn berlalu. Georgetown yg tidak pernah tidur, seakan menyepi tanpa berita. Aku kini hidup dlm duniaku sendiri. Jauh dari kebiasaan.
Dan kelahiran ini adalah kelahiran semula....aku masih belajar utk bertatih jatuh sebelum kuat utk berdiri dan berlari. Segalanya bagai sukar dan tiada upaya.

Dikelilingi anak2 dan my dear hubby, sambutan itu tetap ada. Tanpa berlebih, aku cuma berharap kelahiran ini akan lebih baik dan dipermudahkan segala urusan...amin.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...