Followers

Saturday, January 14, 2012

Gembira sangat tengok awak bahagia!

Assalamualaikum,
Petang2 gini ada sedikit masa yang sengaja dicuri. Mcm curi2 tulang tu. Dgn masa yang seciput, aku mengintip wall teman2 di fb. Lama sggh tak dgr apa2 cerita sbb aku mmg jarang login fb. Kalau masuk pun sekadar nk approve friend request. Tak ler ada masa nk berlebih2. 
Satu2 wall aku tgk, kira stalker jugak ler aku ni. Melihat kejayaan teman2 menjawat jawatan tinggi dan mnjadi orang penting dalam kerjaya mereka aku rasa sgt bersyukur dan gembira. Melihat photo family yang ceria dgn gelak ketawa anak2, tentunya kebahagiaan itu melingkari setiap segi kehidupan mereka. Aku tumpang bahagia walaupun kebahagiaan itu pernah cuba diraih bersamaku dulu. Ahhhaa??

Walau siapapun, ketentuan dan takdir Allah itu ckup adil dan Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk diberikan kepada hamba2Nya. Dia tidak menunjuk jalan ketika kita cuba untuk mencarinya, tapi Dia tunjukkan jalan lain yang lebih baik tanpa kita sedar. Dan itu yang terbaik dan terhebat untuk hidup '''awak'''
Tahniah! Kerana kejayaan yang begitu besar dalam kerjaya dan tentunya juga untuk kebahagiaan yang sedang awak kecapi sekarang. Gembira sangat tengok awak bahagia....dan bahagia itu belum tentu ada jika awak dipilih utk bersama saya......:)


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...